onsdag 3. februar 2010

If you're going to San Francisco (San Francisco)



Fy faen, etter å ha sitti og kjørt med Voje i 12 timer var jeg helt utslitt. når vi endelig kom fram til San Francisco, klarte vi selvsagt å bruke 3 timer ekstra på å finne et hotell. 3/4 ganger ut på motorveien igjen, jævla rundt i ring, før vi endelig fikk tatt inn på et hotell et kvarter fra byen.
Neste dag ble selvsagt brukt av Isso og Voje til å sove på. Jeg dro ut og hadde en photoshoot med en søt jente fra San Francisco, og bildene ble veeeldig bra! (selvsagt ikke ferdig redigerte). da jeg kom tilbake seint på kvelden, lå begge kara i hav av mcdonalds mat og sov.

Neste dag ble noe litt annet.

Som turistene vi er, tok vi selvsagt turen og fikk sett Golden Gate bridge, og Pier 39

Isso fikk bestilt god mat, mens jeg selvsagt fikk jævla kål og dressing....tusen takk!



Alcatraz!
Etter maten, fikk vi satt oss i bilen og startet turen mot Hollywoodland!

Right, right?
Right, right!
-Marori

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Da er "Just Another Day At The Office" gutta i USA. Der har vi planer om å lage noen episoder til Jadato serien, skrive bok, men mest av alt lage en dokumentar om Tattovering, og livstilen rundt det.