torsdag 14. januar 2010

Dager som dette (Miami)

Etter en hektisk runde rundt i New York fikk vi endelig satt oss på flyet, og startet nok en flytur ned mot feriebyen Miami

Dritleie av gule taxier, og bæring av kofferter, checket vi inn på flyhotellet som da selvsagt kostet one milljån dollarch! uten å i det hele tatt se noe av Miami, gikk vi trøtte som faen inn i hotellrommet uten vinduer, dette var selvsagt noen par steg opp fra hostellet i New York.

(Kara som oppdaterer bloggen så dere kan ha noe morro å lese!)

Neste dag fikk vi satt oss på "rental car shuttle" til leiebilstedet. nå hadde det gått noen timer uten at vi hadde sett mye mer enn betong og palmer i undergjordiske flyplass tunneller. ingen rick ross, eller push it to the limit spilte i hodene våres.

Men så kom vi endelig fram og etter mye skriving i diverse Vogon forumer fikk vi endelig sett bilen vår.
Voje fikk æren av å døpe den vakkre skjønnheten:

Billy bob! og vips fikk vi følelsen av en ekte roadtrip. etter litt fram og tilbake med amerikanske gir, og trafikk, så var vi på veien!

Det er ikke mange dager som går uten at man ønsker seg noe, er på vei noe sted,
eller iritert over noe,
men idet vi kjørte innover Miami i fullspiker med vinduene åpne og solen på himmelen, var vi alle 3 i en Reklame, alle med hodene ut og 80tallet på spilleren!