lørdag 23. januar 2010

a Road to the end of the world (El Paso)




Hvor i helvete er vi? det har jeg lurt på i noen par timer nå.
Jeg elsker storbyene og vindu"shopping", akkurat nå er jeg i Marori-Helvete.
bare landevei og skummle figurer som skal skremme deg til å kjøre videre.



Alle Western filmer må ha blitt spillt inn her.
en solnedgang som strekker seg mange 100 km,
og man kan altids skimmte John Wayne i horisonten.









Etter noen par timer til på veien, endte vi endelig i El Paso,
byen som ligger på grensen til Mexico. her er det så varmt at vi ligger ved bassenget
og ser på de nydelige jentene som russler forbi....
OK det var en løgn. det er faen meg beinkaldt (ja jeg vet norge sikkert er gjennomfrossen)
her blåser det opp til tornado, og jakka er dratt godt opp under haka.
alle prater en blanding av gebrokken engelsk med spansk aksent.
da var det rett på hotell med noen bayer, og vente til baren opner nedi gaten.








Right, Right?
Right, Right!

Marori

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Da er "Just Another Day At The Office" gutta i USA. Der har vi planer om å lage noen episoder til Jadato serien, skrive bok, men mest av alt lage en dokumentar om Tattovering, og livstilen rundt det.