lørdag 9. januar 2010

Turen starter!


"Hold breath! or lung freezes!"

- Lev Andropov -

















Jeg gikk akkurat hjem fra byen, i ca 30 minutter..... sjekket været.no... 20 minus.
eneste jeg kunne mummle for meg selv der jeg gikk var: miami, miami, miami, miami.
Ikke det at jeg skal klage!, fått pakket ferdig, og husket på alt jeg må huske på. (gleder meg til å rope at jeg har glemt passet når vi passerer tønsberg). burde få lagt meg nå så jeg faktisk kommer opp imorgen! Planen er å kjøre til Oslo, fly til island, så fly videre til New York. noe som funker for en som har flyskrekk. BA baracus style. gleder meg.


















Faen jeg er flink til å pakke!

Right right?
Right right!

Marori

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Da er "Just Another Day At The Office" gutta i USA. Der har vi planer om å lage noen episoder til Jadato serien, skrive bok, men mest av alt lage en dokumentar om Tattovering, og livstilen rundt det.